ورود به دنیای پر رمزو راز بیمه

شما می توانید طبق آئین نامه 96 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به جمع خانواده بزرگ تیم ما و شرکت بیمه پاسارگاد بپیوندید. در زمینه دریافت نمایندگی بیمه از افراد جویای کار و علاقمند به صنعت بیمه بعد از مصاحبه و تعیین وضعیت، از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماییم.

مراحل به ورود به صنعت بیمه

من چطوری شروع کردم؟

در این ویدئوی کوتاه عابدین کریمی درباره روند شروع و رشدشون در صنعت بیمه صحبت می کنن

برای انجام هر کاری باید از یه جایی شروع کنی و با ایمان، توکل و تعهد به پیش بری تا به نتایج دلخواه برسی. روزی که شروع کردم اصلاً فکرش رو نمی کردم در صنعتی که هیچ شناختی نسبت به اون نداشتم در عرض 10 سال به بالاترین سطح آن برسم .(از بازاریابی تا مدیر عاملی شرکت نمایندگی بیمه)

این مسیر برای من سراسر تلاش، حل کردن مسائل، ساختن ارتباطات قوی، آشنایی با افراد فوق العاده، قرار گرفتن در چالش های واقعی، فروش، پیگیری، قرارداد، استمرار و لذت بود.

صنعتی که من در آن فعالیت می کنم صنعتی بسیار تأثیرگذار در زندگی افراد است و بدون آن جان و مال انسان در خطر است و عقل سلیم حکم می کند که انسان در زندگی یک حامی و پشتیبان قوی و بی منت داشته باشد که در همه جا دستگیرش باشد، چه خوشی و چه در ناخوشی.

به تیم بی نظیری که در طول این سالها افتخار رهبری آنها را داشته و دارم افتخار می کنم و تمام تلاشم رو می کنم تا به رویاها و اهدافشون برسند و به طبع آن من هم به زندگی رویایی خودم برسم. میتونی تو این مسیر همراه من بشی و کلی تجربیات خوب کسب کنی و به هر آنچه شایستگی اش را داری برسی. همین الان در فرم ثبت نامت رو پر کن بفرس تا قدم مهمی برای تحقق رویاهات برداری.

نمایندگی بیمه یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شماست که کسب و کار خودتون رو شروع کنید.

تاریخچه بیمه در ایران

درسال۱۳۱۰ باتصویب قانون ثبت شرکت ها در ایران شرکت های بیمه ای انگلیسی، آلمانی، اتریشی، سوئیسی و امثال آن مانند : گستراخ، آليانس، ايگلاستار، يورکشاير، رويال، ويکتوريا ، ناسيونالسوئيس، فنيکس، اتحادالوطني و  ...  

تاریخچه بیمه در ایران

گسترش فعاالیت شرکت های بیمه خارجی، مسولان را متوجه ضرورت تاسیس یک شرکت بیمه ایرانی کرد و دولت در شانزدهم شهریور 1314 شرکت سهامی " بیمه ایران " را با سرمایه 20 میلیون ریال تاسیس نمود.
ادامه مطلب

تاریخچه بیمه در جهان

درگذشته‌های دور، اولین نمونه ‌های بیمه درایران باستان یافت شده است. طبق پژوهش ‌های باستان ‌شناسان ولوحه‌ها و اسنادبه دست آمده، تخت جمشید فارغ از تمام شگفتیهایش ازیك جنبه انسانی نیز نسبت به بناهای هم عصرخود برخوردار است.

تاریخچه بیمه در جهان

براساس خشت نوشته های پیداشده درتخت جمشید، تمام کسانی که درتخت جمشیدکارمیکردند و حقوق می گرفتند درآن زمان بیمه بوده اند.
ادامه مطلب

به کسب و کار بیمه خوش آمدید!

ایـن دوره، در طـول زنـدگی شغلی شما، بهترین زمان برای کسب درآمد خواهد بود و در طی سال های بعد نیز درآمد شما را به تدریج بهتر و بهتر می کند. همان طور که …

به کسب و کار بیمه خوش آمدید!

بهتر می دانید، هر شخص کار های متنوعی را آغاز می کند و از راه های بسیاری ثروتمند می شود. اکنون، بیش از گذشته، فرصت ها و امکاناتی در اختیارتان قرار می گیرد تـا بـه مـوفـقـیت، اسـتقلال مـالـی و ثـروت شخصی برسید.
ادامه مطلب

آیا می دانستید نابغه ی فروش بیمه در دنیا یک ایرانی است؟

بعد از طی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان به داشگاه تهران راه یافت. وی در سال 1325 در رشته حقوق، فارغ‌التحصیل شد. فخارزاده در همین سال …

آیا می دانستید نابغه ی فروش بیمه در دنیا یک ایرانی است؟

عازم ایالات متحده امریکا شد و در آنجا در رشته اقتصاد به ادامه تحصیل پرداخت. وی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود از سال 1334 به‌عنوان واسطه فروش بیمه، فعالیت خود را در این صنعت آغاز نمود و تا سال 1339 ادامه داد.
ادامه مطلب

میزان درآمدزایی در این حرفه چگونه است؟

میزان درآمد در این حرفه محدودیتی ندارد و بستگی مستقیم به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. درآمد در هر شغلي نسبت به خود فرد دارد …

میزان درآمدزایی در این حرفه چگونه است؟

مثلاً يك پزشک براي ويزيت شدن بايد شش ماه تو نوبت باشيد و در همون رشته يك پزشك ديگر هر زمان بخواهيد ميتوانيد بهشون مراجعه كنيد.
ادامه مطلب

آیا صنعت بیمه توانایی پذیرش این حجم از نمایندگان را دارد؟

در حال حاضر تعداد شرکت های بیمه و در نتیجه تعداد نمایندگان در سراسر کشور به خصوص تهران افزایش چشم گیری داشته است که همگی …

آیا صنعت بیمه توانایی پذیرش این حجم از نمایندگان را دارد؟

که همگی تحت قوانین بیمه مرکزی و زیر نظر شرکت های بیمه خود در حال فعالیت هستند. شاید ادعای بیجایی نباشد اگر بگوییم که صنعت بیمه صنعت بسیار بزرگ و در کشور ما هنوز بکر است و جای کار بسیاری دارد.
ادامه مطلب
عابدین کریمی | مربی ارتباطات | توسعه فردی | فروش

آشنایی با بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه ای در استانداردهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی ( به طور مستقیم و قبولی اتکائی ) توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس شد.

معرفی گروه مالی پاسارگاد

بانک پاسارگاد در جهت گسترش فعالیت های بانک و همچنین افزایش ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود، با سرمایه گذاری، در جهت پدید آمدن شرکت های موثری بر آمده است. این شرکت ها عبارتند از:

سوالات متداول متقاضیان فعالیت در صنعت بیمه

برخی از سوالات پرتکرار متقاضایان فعالیت در صنعت بیمه که ممکن است سوال شما هم باشد.

 

این شغل مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت را دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید، که تمامی این امکانات را مرکز تخصصی آموزش بیمه عمر برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است. در ضمن این شغل مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند.

 

افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند. افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی هستند. افرادی که به دنبال پیشرفت مالی نیستند. افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و نه توانایی های فردی خویش.

نمایندگان فروش بیمه عمر، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند.

لذا این افراد در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالی است که شرکت بیمه و شبکه فروش در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی کارشناسان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبری داشته باشند.

در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند.

نمایندگان متخصص بیمه عمر پاسارگاد نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.

هدف بیمه پوشش خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شالوده یک خانواده و جامعه را از هم بگستراند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه عمر و تامین آتیه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند.

 زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده و….. نجات می دهند.

 همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبار نمایندگان فروش بیمه های عمر نزد مردم و جامعه می باشد.

در کسب و کارهای دیگر، صاحب شغل هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در این حرفه، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در مرکز آموزش کسب و کار خویش را آغازمی نماید.

در این حرفه، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است از دست بدهد.

*دوره ی تخصصی آموزشی اولیه توسط اساتید برتر آموزش شامل:

آموزش های اولیه 15 ساعت به شرح زیر می باشد:

1- جلسه توجیهی و معارفه

2- آموزش صنعت بیمه یک و دو

3- روش شناسی فروش

4- روانشناسی فروشنده

5- کارگاه ویزیت، مشاوره و مذاکره موفق

بعد از گذراندن کلاسهای فوق شما می توانید فعالیت رسمی خود را در صنعت بیمه آغاز نمایید و بعد از اخذ کد نمایندگی آموزشهای پیشرفته با توجه به عملکرد نمایندگان ارائه خواهد شد.

*بهره مندی از تجارب اساتید برتر بیمه سراسر کشور

*حمایت و پشتیبانی و بهرمندی از امکانات دفتر تخصصی آموزش و فروش بیمه عمر و تامین آتیه

*کارگاه های آموزشی فصلی ، توسط اساتید بنام منطقه ای و کشوری

*حمایت و پشتیبانی در ایجاد و معرفی بازار هدف

*امکان رشد شغلی تا سطوح بالاتر و مدیر فروش

میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. سقف درآمد در بیمه معنایی ندارد و شما می توانید نامحدود درآمد کسب کنید.

مشاوران هادی و پشتیبان های فروش، مهارتهایی را به شما آموزش می دهند و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند تا بتوانید ماهیانه درآمدی حداقل معادل 3  تا 10 میلیون تومان بابت ۵ ساعت کار در روز، به دست آورید. در حال حاضر افرادی هستند با 3 الی 5 سال سابقه کاری درآمدهای بالای 50 میلیون تومان در ماه دارند. افرادی هم بوده اند که در همین مدت زمان و یا بیشتر از آن توانسته اند به درآمدی بیشتر دست یابند.

هر فردی در زندگی خود از خطرات و ریسکهایی که ممکن است گریبا نگیر وی شود بیم دارد، همچون فوت، حادثه، از کار افتادگی، کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی، هزینه درمان بیماری های صعب العلاج، عدم امنیت شغلی و درآمدی، عدم استقلال مالی، تامین نبودن فرزندان در آینده و

از آنجایی که بیمه های عمر و پس انداز تمام این ترس ها و خطرات را پوشش میدهد، مردم، استقبال بسیاری از این بیمه نامه داشته اند و خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت شغلی خود استفاده نمایید.

اگر مردم بدانند که خدمت فوق که از سوی شرکت های بیمه ای ارائه میشود، چه منافعی برایشان ایجاد می کند، بی شک بر اساس توان مالی خویش( از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در سال) از آن استفاده می کنند و در شرکت های بیمه، سرمایه گذاری می کنند.

در شرایط کنونی اغلب ردم در مورد مزایا و منافع بیمه در زندگی شان شنیده اند و کافیست یک مشاور مجرب آنها را برای تهیه بیمه نامه آگاه نماید تا بتوانند با آرامش و اطمینان بیشتری به زندگی خود ادامه دهند.

بیمه جز مایحتاج هر خانواده می باشد و شرکت های بیمه ای خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه می دهند اما شرکت بیمه پاسارگاد به لحاظ مزایای رقابتی، متمایز از شرکت های بیمه ای دیگر بوده و فروش آن به مشتری به دلیل همین مزایا، راحت تر می باشد.

تیم تحقیقاتی عابدین کریمی در این زمینه مشاوره تخصصی به شما می دهند تا بهترین بیمه عمر را برای خودتان و خانواده تان تهیه نمایید و یک عمر با آرامش و لذت زندگی کنید. کافیست همین الآن ثبت نام تان را در سایت تکمیل نمایید.

دروه هایی بیمه پاسارگاد به چند دسته تقسیم می شوند:

دوره آموزش آشنایی با صنعت بیمه برای متقاضیان فعالیت در صنعت بیمه رایگان می باشد.

دوره های دیگر که بنابه شاریط موجود با هزینه و زمان تهیه می می شود نیاز به سرمایه گذاری اندک می باشد تا همواره دانش نماینده به روز باشد.

جلسات هفتگی، ماهانه، کارگاهها و … برای نماینده های فعال رایگان می باشد.

با توجه به بررسی شرایط موجود کلاس ها بصورت حضوری در مراکز استانها و در تهرانبرگزار می شود. کلاسهای غیر حضوری نیز از طریق پلتفرم های مجازی از طریق لپ تاپ تا گوشی همراهاتان قابل دسترس خواهد بود.

تاکنون صدها کلاس آموزش حضوری و مجازی توسط آکادمی عابدین کریمی برای متقاضیان سراسر کشور برگزار شده است که شما می توانید در قسمت گالری بخشی از فعالیت ها را مشاهده نمایید.

در طی سالها خدمات متمایز، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب گواهینامه ها و تقدیرنامه های گوناگونی در شاخه های مختلف بیمه ای از جانب بیمه مرکزی ایران گردیده است.

گواهینامه ها و تقدیر نامه ها

بیمه برتر در سالهای 1386 و 1388

گواهی در زمینه فروش بیمه عمر

گواهی رتبه اول در توانایی ایفای تعهدات

گواهی در زمینه فروش بیمه عمر

اعتماد مشتریان( کسب 90% رضایتمندی مشتری)

نشان ملی نو آوری در خدمات بیمه

نشان شرکت برتر از نظر رشد سریع

بله .

طبق آیین نامه شماره 96 بیمه مرکزی شورای عالی بیمه در اجرای بند 5 ماده 17 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری در جلسه مورخ 12/02/1385 «آیین نامه نمایندگی فروش بیمه های عمر» را در یازده ماده تصویب نمود.

بر اساس این آیین نامه شرکتهای بیمه می توانند اقدام به جذب نماینده فروش در رشته بیمه عمر کرده و همچنین کد نمایندگی رسمی بیمه عمر اعطا نمایند.

همین الان از طریق فرم زیر ثبت نام خودتان را کامل کنید.

فرم ثبت نام

در کمتر از 3 دقیقه میتونی این فرم رو پر کنی و برای ما بفرستی