آشنایی با بیمه پاسارگاد
آشنایی با بیمه پاسارگاد
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه ای در استانداردهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی ( به طور مستقیم و قبولی اتکائی ) توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس شد.
بیشتر بخوانید : معرفی گروه مالی پاسارگاد
شرکــت در تـاریخ ۸۵/۱۱/۱۸ و تحــت شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن پرداخت شده بود ، در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.
پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۸۵/۱۱/۲۹ پروانه فعالیت خـود را در کلیـه رشتــه های بیمه ای به شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکـزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود و در تـاریخ ۸۵/۱۲/۱ با صـدور نخسـتین بیمه نامه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
مجوز قبول اتکایی
همچنین در تاریخ ۸۶/۸/۵ مجوز قبولی اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی را طی شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۸۶/۹/۱۸، فعالیت خود را در این بخش نیز آغاز نمود.
مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام بيمه پاسارگاد مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ ضرورت افزايش سرمايه از سوي هيأت مديره را با رأي اکثريت قاطع تصويب کرد تا سرمايه شرکت از مبلغ ۱,۱۳۴,۰۰۰ ميليون ريال به مبلغ ۴,۰۸۲,۴۰۰ ميليون ريال (معادل ۲۶۰ % سرمايه کنوني) طی دو مرحله از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدي، اندوخته سرمايه اي و اندوخته افزايش سرمايه، افزايش يابد.
بیمه برتر
انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان شرکت بیمه برتر به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی سال های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۸، نشان از وجود عوامل موثر و قابل اطمینان در رشد، توسعه و بالندگی مستمر شرکت دارد.
شبکه فروش
شبکه گسترده فروش شرکت با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در قالب ۷۴ شعبه و بیش از ۵۹۰۰ نمایندگی فعال، آماده ارائه خدمات در قالب انواع بیمه های اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی به شما هموطن گرامی می باشند.
اهداف
- توسعه و ترویج خدمات بیمه ای در سطح جامعه به منظور دستیابی به سهم مطلوب از بازار بیمه کشور
- طراحی و عرضه محصولات بیمه ای جدید با توجه به نیازهای جامعه
- برنامه ریزی جامع به منظور دستیابی به ترکیب مناسب پرتفوی در بیمه های اشخاص، اموال و مسئولیت
- برقراری روش های مناسب ارزیابی ریسک در جهت انتخاب مطلوب پرتفوی
- گسترش بیمه های اتکایی (قبولی) و همچنین دریافت پوشش های بیمه اتکایی برای ریسک های بزرگ
- سازماندهی و توسعه شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب و گسترده در سراسر کشور
- برقراری روش های مناسب به منظور تسریع در امر پرداخت خسارت و ترویج روش های پیشگیری از وقوع خسارت به بیمه گذاران
- بهره برداری مناسب از ذخایر و اندوخته های شرکت با حضور فعال در بازار پول و سرمایه کشور
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
1 Comment
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.